niedziela, 21 października 2012

6. Imagin z Tomem +18

Dla Martyny

Jest piątkowy wieczór. Nie miałaś zamiaru spędzać go sama w pustym mieszkaniu więc postanowiłaś wybrać się do klubu , który znajdował się koło plaży .
Ubrałaś się w małą czarną i wysokie szpilki . Wchodząc do klubu zobaczyłaś tłum ludzi świetnie się bawiących . Na początku postanowiłaś usiąść koło baru zamówić sobie drinka . Sączyłaś napój aż nagle zobaczyłaś jak ktoś obok ciebie się dosiada . Był to przystojny chłopak który kogoś ci przypominał .
- Jestem Tom - Uśmiechnął się delikatnie .
- A ja [T.I] - Odwzajemniłaś mu uśmiech .
-Miło mi - Spojrzał ci się w oczy lecz ty uciekałaś wzrokiem .
-Przepraszam, ale nie wiem strasznie mi kogoś przypominasz . Czy ty przypadkiem nie jesteś członkiem The Wanted ? - powiedziałaś zawstydzona .
-Tak jestem - Uśmiechnął się jeszcze raz i próbował wbić swój wzrok do twoich oczu .- Może zatańczysz ?
- Oczywiście . - Tom wziął twoją rękę a tobie nie wiadomo czemu serce zabiło szybciej . Dawno takiego uczucia nie czułaś . DJ akurat puszczał wolniejszą piosenkę . Czułaś jakby nic więcej się nie liczyło tylko ty i on . Nagle spojrzałaś ukradkiem na niego a on na ciebie . Tom schylił się i pocałował cię delikatnie. Ty odwzajemniłaś pocałunek . Nagle poczułaś nocne szarpnięcie które obudziło cie z tego pięknego snu i poprowadziło na zaplecze klubu . Chłopak przycisnął cię do ściany budynku i namiętnie pocałował . Ty każdy pocałunek odwzajemniałaś . Poczułaś jak jego ręka powędrowała na twoje plecy i rozpina twoją sukienkę . Nie protestowałaś . Ty za to zaczęłaś ściągać mu spodnie . Tom trzymał swoje ręce na twojej pupie i ją pieścił . Ty zaplotłaś swoje nogi na jego plecach. Czułaś jak chłopak w ciebie wchodzi .Mocną jęczałaś . Nie przejmowaliście się że ktoś zaraz może wejść i was zobaczyć . Zeszłaś z niego i zaczęłaś ruszać jego członkiem w swojej buzi we wszystkie strony . XD Podobało mu sie to . Nagle przestałaś i pomyślałaś ' Przecież ja go wcale nie znam . Co ja robię ' Zapięłaś sukienkę i chciałaś już iść lecz chłopak zatrzymał cie jeszcze raz przycisnął do ściany i powiedział :
-Teraz jesteś moja i nie dam ci uciec - Pocałował cię a ty spojrzałaś się na niego i odpowiedziałaś
- Mam nadzieje - I wzięłaś jego rękę i poszliście tańczyć . Czułaś, że noc należy do was i nikt nie może przerwać tej wspaniałej chwili .
Od tamtej pory jesteście szczęśliwą parą która bardzo mocno się kocha . - w tym i innym sensie XD .

1 komentarz: