poniedziałek, 22 października 2012

13. Imagin Tom +18

Dla Gabryśki

Budzisz się w środku nocy. Patrzysz na zegarek - 4 nad ranem. Obok Ciebie śpi Twój chłopakTom. Jest Wam ze sobą dobrze, ale niedawno przechodziliście lekki kryzys. Zdradziłaś go z Sivą. Chłopak dał Ci 
jednak ostatnią szansę i teraz się pilnujesz.
Postanawiasz iść się czegoś napić do kuchni. Wchodzisz do pomieszczenia, podchodzisz do lodówki ... nagle czujesz czyjeś ręce na swojej talii. Po chwili ktoś szepcze Ci do ucha:
- Czemu Ty mi to robisz?
Teraz już wiesz, kto to jest. Ten głos poznasz wszędzie. Siva.
- Siva?! Co Ty wyprawiasz ... - chłopak nie pozwala Ci dokończyć, bo przerywa Ci namiętnym pocałunkiem. Odpychasz go od siebie. - Zaraz nas ktoś zobaczy, Seev! Ja kocham Toma, nie możesz tego zrozumieć?! - mówisz.
- Nie, nie mogę. Powiedz, co on Ci robi, a obiecuję Ci, że zrobię to dziesięć razy lepiej - czujesz jego ciepły oddech na swojej szyi. Jego ręce powoli oplatają Twoje ciało, aby potem szybkim ruchem zedrzeć z Ciebie koszulkę - Za bardzo nim pachniesz. Zmieńmy to - mówi i ponownie składa na Twoich ustach czuły pocałunek. Łapie Twoją rękę i wkłada ją do swoich spodni. Nie potrafisz nad sobą zapanować, zaczynasz masować jego przyjaciela. Po chwili coś w Tobie mówi Ci, żebyś przestała.
- Nie, Siva, nie mogę - jęczysz, ale on wcale Cię nie słucha. Klęka przed Tobą i delikatnie zdejmuje Twój dół od bielizny. Już po chwili czujesz jak jego język pracuje w Twojej przyjaciółce.
- Skoro nie możesz tego zrobić, to czemu widzę, jak bardzo mnie pragniesz? - mówi i wkłada do Ciebie swojego palca. Wydajesz z siebie głośny jęk i natychmiastowo zatykasz sobie usta obiema rękami.
- Przestań zatykać usta i do cholery jasnej krzycz moje imię! - krzyczy Siva i po chwili czujesz jak jeszcze 2 palce w Tobie pracują.
- Tak,Seev, tak! Kurwa - jęczysz.
Po krótkim czasie dostajesz orgazmu. Siva zadowolony bierze Cię na ręce i zanosi do swojej sypialni. Rzuca Cię na łóżko i zdejmuje z siebie bokserki. Kładzie się na Tobie i wchodzi w Ciebie bez ostrzeżenia. Wydajesz z siebie głośny jęk.
- Powiedz, że mój penis jest większy od Tom - rozkazuje cicho jęcząc.
- Nie - odpowiadasz.
Mulat gwałtownie z Ciebie wychodzi.
- Siva, kurwa, co Ty wyprawiasz?
- Powiedz, że jestem większy - warczy.
- Tak, jesteś, ale błagam, pieprz mnie dalej!
Chłopak ponownie w Ciebie wchodzi. Zamykasz oczy i oddajesz się przyjemności. Po 10 minutach oboje dochodzicie. Siva składa na Twoich ustach długi i namiętny pocałunek. Potem mówi:
- Zostaw go dla mnie, albo się o wszystkim dowie.
Patrzysz na niego zdziwiona, a zarazem przestraszona. Chłopak kontynuuje.
- A jeśli zostaniesz z nim, będę się z Tobą pieprzył tak, że nigdy tych chwil nie zapomnisz, a on będzie to wszystko widział. Przyrzekam Ci.
Siva kończy, bierze swoje ubranie z podłogi i wychodzi. Ty zostajesz w jego sypialni i zaczynasz płakać.
- Mam przejebane - szepczesz sama do siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz