niedziela, 2 grudnia 2012

51.Imagin Tom

Dla Ady

- Muszę ci coś powiedzieć - powiedział Tom . 
- Wow . Powinnam się bać ..? - zapytałam . 

- Too co ci zaraz powiem .. No .. Nie jest śmieszne . 

- No mów już bo zaraz umrę z ciekawości . !!!
- [T.I] .. Ja wiem , że po tym co ci zaraz powiem możesz ..eee... No .. Możesz mnie znienawidzić ale przecież nie mogę tego ukrywać . Bo .. 

- No wykrztuś to z siebie ! 

- Zdradziłem cię .. Jaa przepraszam byłem pijany - Powiedział Tom bardzo zdenerwowany . Ja po prostu siedziałam na kanapie i nic nie mówiłam . Czułam jakby ktoś walną mnie łopatą w twarz . Too takie nie przyjemne uczucie kiedy dowiadujesz się , że osoba którą kochasz po prostu robi ci coś takiego . - [T.I] . Powiedz coś ! Proszę . 
- Ale co mam ci powiedzieć .? - powiedziałam spokojnie bo wiem z doświadczenia , że krzyczenie nic nie pomaga . 

- Powiedz , że będzie dobrze .. 

- Czyli mam cię okłamać .? - wstałam i zamierzałam iść do swojego domu . Gdybyśmy mieszkali razem pewnie zrobiłabym mu jakąś scenę , że się wyprowadzam i , że nigdy się nie zobaczymy . 

- Proszę zostań ! . Porozmawiajmy - mówił potężnym a zarazem smutnym głosem Tom . 

- Ale o czym chcesz porozmawiać .? - zaczęłam i właśnie w tym momencie łzy zaczęły mi napływać do oczu - Nie wiem co mam ci powiedzieć . Boli . Rozumiesz .? . Boli mnie to , że te 3 miesiące spędzone razem nic dla ciebie nie znaczą ! . Ja wiem .. Ty masz koncerty i ja dlatego rzadko się widujemy ale żeby zdradzać .? Dlaczego .? - mówiłam cała już zapłakana . 
- Kocham Cię . Nie wiem dlaczego to zrobiłem ja .. - nagle mu przerwałaś .. 

- Z kim .? 

- Ale to nie ważne z kim .. 

- Z kim .? - powtórzyłam dwa razy głośniej . 

- Pamiętasz moją byłą .. - znowu mu przerwałam . 

- Kiedy .? 

- Może z miesiąc temu .. 

- I przez ten miesiąc udawałeś , że wszystko jest dobrze .? . Nienawidzę cię . Rozumiesz .. Nienawidzę ! - wykrzyczałam mu prosto w twarz a zaraz po tym wyszłam z domu . Nie biegłam i nie płakałam w ciągu drogi bo przecież zależy mi i na mojej i na jego karierze . Gdybym płakała wybiegając z jego domu to pewnie już na drugi dzień gadaliby o naszym rozstaniu itp. 

Nie poszłam do domu tylko do mojej przyjaciółki . Nazywa się Jessica
Wyłączyłam telefon a , że Tom nie wiedział , że przyjaźnie się z Jess to nie miał pojęcia , że jestem u niej . Powiedziałam jej wszystko . Ona mnie pocieszała . Czułam taką jakby ulgę bo mam koło siebie kogoś takiego jak ona . 

MIESIĄC PÓŹNIEJ . 

Ogólnie mam nową kartę do telefonu .. Po prostu nie chce mieć z Tomem nic wspólnego . Teraz .. dopiero po miesiącu postanowiłam , że zobaczę ile razy dzwonił i pisał . 

283 nieodebrane połączenia i 362 nowe wiadomości . 

- Zależy mu na mnie - pomyślałam . Poczułam wibracje i zobaczyłam , że to on znowu dzwoni . Odrzucić ? - pomyślałam .  Nie . Po prostu nie . Nienawidzę go . Wyłączyłam telefon po czym poszłam się przejść po parku . Zobaczyłam go . Miałam nadzieje , że mnie nie widział .. A jednak . Zobaczył . Przybiegł do mnie . 
- Brzuch ci urósł - powiedział do mnie . 

- Co ..? 

- Jesteś w ciąży .? 

- Nie ... - uciekłam . No w sumie to spóźniał  mi się okres ale żeby od razu w ciąży . Zadzwoniłam do menadżera i powiedziałam , żeby kupił mi test ciążowy . Gdybym ja go kupiła od razu by ludzie gadali . 

Tak . Jestem w ciąży i to jeszcze z tym palantem . Dlaczego .? - pomyślałam . Jess nie było . Wyjechała w trasę dlatego miałam dom tylko dla siebie . Poszłam przed telewizor . O nie ! . Akurat leciał wywiad z The Wanted . Nastało pytanie : Jak jest z waszymi sprawami sercowymi ? . Tom odpowiadał jako drugi . Co powiedział ? . Tego naprawdę się nie spodziewałam . Powiedział coś takiego :

- U mnie wręcz super ! . Jestem szczęśliwy z tego , że zostanę ojcem ! . 

- Co ? - pomyślałam . Potem on dodał . 

- [T.I] jest w ciąży spodziewamy się dziecka .

1 komentarz:

  1. Brak słów.. Zajebisty ♥
    Oj, Tomcio nie zdradzaj mnie ! xdd
    Czekam na inne, wenki ! ;*****

    OdpowiedzUsuń