czwartek, 7 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

To już druga nominacja dla tego bloga. Jestem mile zaskoczona. :D

Co powinien zrobić nominowany?:
- podziękować nominującemu na jego blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.






No więc za nominację dziękuję z całego serduszka skomplikowanej.

7 faktów o mnie:
1. Nienawidzę kłamców.
2. Mam 2 braci.
3. Uwielbiam siatkówkę i jazdę konną.
4. Jestem uzależniona... od żelków i muzyki.
5. Moja babka od muzyki jest nieżle pokręcona.
6. Moje blogi to tajemnica.
7. Nienawidzę szpinaku... bleee :)

Ponieważ jest dużo blogów, które chciałabym nominować,a tu muszę wybrać 10, postanowiłam, że nominuję wszytskich czytających :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz